66478
Książka
W koszyku
Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich. [www.arkady.pl]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Książka obfituje w świeże paradygmaty, autor opisując nasz romans ze światem nieożywionym, stosuje naukowy rygor. Już nigdy nie spojrzycie na domowe sprzęty w ten sam sposób. WIRED
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [241]-248.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej