Broda-Bajak Maria
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Rzuchowa
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Broda-Bajak Maria
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(316)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zarawska Patrycja (1970- )
(280)
Trzeciak Weronika
(262)
Roberts Nora (1950- )
(261)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(212)
Steel Danielle (1947- )
(206)
Szal Marek
(206)
Goliński Zbigniew
(201)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(199)
Fabianowska Małgorzata
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ludwikowska Jolanta
(169)
Drabik Wiesław (1956- )
(168)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(168)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(167)
Stadtmüller Ewa
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław (1847-1912)
(159)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(153)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(153)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(145)
Włodarczyk Barbara
(144)
Wasilewski Kazimierz
(140)
Lech Justyna
(138)
Ławnicki Lucjan
(135)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(127)
Drewnowski Jacek (1974- )
(124)
Webb Holly
(124)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Christie Agatha (1890-1976)
(110)
Górski Wojciech
(109)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(109)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(108)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(108)
Sandemo Margit (1924-2018)
(107)
Cartland Barbara (1902-2000)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Tuwim Julian (1894-1953)
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(96)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(95)
Supeł Barbara
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(89)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Mróz Remigiusz (1987- )
(87)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Disney Walt (1901-1966)
(86)
Michalak Katarzyna (1969- )
(86)
Rzehak Wojciech (1967- )
(86)
Kownacka Maria (1894-1982)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Głowińska Anita
(84)
Marciniakówna Anna
(84)
Popławska Anna
(81)
Popławska Anna (filolog)
(81)
Sekuła Elżbieta
(80)
Nesme Alexis
(79)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(78)
Zimnicka Iwona (1963- )
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Cussler Clive (1931-2020)
(76)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kledzik Emilia (1982- )
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Szulc Andrzej
(75)
Wejner Wojciech
(75)
Fabisińska Liliana (1971- )
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(74)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(73)
Nowacka Katarzyna
(73)
Coben Harlan (1962- )
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Imiona osób
(1)
Język polski
(1)
Nauka czytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Bliżej Przedszkola)
"Baw się z nami literami" to zbiór ponad 170 propozycji zabaw, ćwiczeń i aktywności wspomagających naukę czytania. Publikacja powstała w wyniku zainteresowania Autorki Odimienną Metodą Nauki Czytania według koncepcji dr Ireny Majchrzak i fascynacji ideą traktowania imion dzieci jako bazy do nauki czytania. W czasie wieloletniej praktyki nauczycielskiej Autorka opracowała szereg oryginalnych i kreatywnych zabaw i aktywności, które mają wspierać, motywować oraz pomagać w nabyciu umiejętności czytania niezależnie od stosowanej metody (choć początkową inspiracją dla Autorki był pomysł opracowany przez Irenę Majchrzak – publikacja nie jest opisem tej metody, lecz zbiorem własnych nauczycielskich doświadczeń związanych z kształtowaniem u dzieci umiejętności czytania). Książka została podzielona na rozdziały wedle stopnia trudności proponowanych zabaw. Proces nauki czytania zaczyna się więc od rozpoznawania liter z własnego imienia podczas zabaw z własną wizytówką. Następnie dzieci bawią się wszystkimi wizytówkami dostępnymi w grupie, przez co poznają i utrwalają wszystkie litery alfabetu i zaczynają bawić się sylabami. Ostatnie rozdziały skupiają się na układaniu i odczytywaniu wyrazów, a następnie całych zdań. Wizytówki stanowią nie tylko doskonałą bazę do nauki czytania. Zabawy z ich wykorzystaniem integrują grupę i dają każdemu dziecku poczucie bycia pełnoprawnym jej członkiem. Wykorzystanie wizytówek może pomóc również w procesie adaptacji dzieci do przedszkola. Wizytówki można wprowadzić w każdej grupie wiekowej: zarówno w grupie trzylatków, czterolatków czy pięciolatków, jak i w grupach starszych, również jednorocznych (tzw. zerówkach), a także w żłobku, w grupach świetlicowych lub wyrównawczych. Zabawy wizytówkami i na bazie wizytówek sprawdzą się również w grupach mieszanych wiekowo. Dziecko niezależnie od stopnia umiejętności może uczestniczyć w zabawach i odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.011.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej