Czytanie globalne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Rzuchowa
(4)
Autor
Grzybek Renata
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Rodzice
(3)
Temat
Powieść polska
(3900)
Powieść amerykańska
(2252)
Powieść angielska
(1534)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1353)
Powieść młodzieżowa polska
(1254)
Czytanie globalne
(-)
Kobieta
(1157)
Opowiadanie polskie
(1052)
Wydawnictwa popularne
(969)
Rodzina
(946)
Przyjaźń
(928)
Literatura polska
(913)
Poezja dziecięca polska
(872)
Miłość
(796)
Poezja polska
(772)
Tajemnica
(748)
Zwierzęta
(612)
Relacje międzyludzkie
(558)
Pamiętniki polskie
(535)
Powieść francuska
(492)
Śledztwo i dochodzenie
(435)
Materiały pomocnicze dla szkół
(416)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(412)
Zabójstwo
(407)
Uczucia
(399)
II wojna światowa (1939-1945)
(380)
Rodzeństwo
(365)
Trudne sytuacje życiowe
(365)
Dzieci
(348)
Sekrety rodzinne
(345)
Powieść niemiecka
(333)
Powieść młodzieżowa angielska
(332)
Lektura szkolna
(321)
Powieść dziecięca polska
(318)
Wydawnictwa dla dzieci
(318)
Publicystyka polska
(294)
Ludzie a zwierzęta
(293)
Dziewczęta
(292)
Małżeństwo
(290)
Psy
(282)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(274)
Nastolatki
(269)
Antologie
(265)
Powieść rosyjska
(261)
Literatura
(259)
Relacja romantyczna
(257)
Wybory życiowe
(251)
Policjanci
(239)
Wojsko
(235)
Dramat polski
(232)
Historia
(222)
Magia
(219)
Matki i córki
(215)
Życie codzienne
(214)
Wojna 1939-1945 r.
(212)
Koty
(210)
Osoby zaginione
(208)
Język polski
(201)
Powieść dziecięca angielska
(194)
Uczniowie
(194)
Encyklopedie
(189)
Żydzi
(189)
Boże Narodzenie
(187)
Zabawa
(183)
Przestępczość zorganizowana
(176)
Chłopcy
(170)
Arystokracja
(166)
Uprowadzenie
(164)
Kucharstwo
(154)
Przedszkolaki
(152)
Wakacje
(152)
Poszukiwania zaginionych
(149)
Dziadkowie i wnuki
(147)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(146)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(144)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(141)
Pomaganie
(141)
Podróże
(138)
Opieka nad zwierzętami
(132)
Opowiadanie młodzieżowe polskie
(132)
Powieść kanadyjska
(131)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(129)
Literatura dziecięca polska
(128)
Las
(124)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(124)
Dziennikarze
(123)
Poradniki
(123)
Powieść
(123)
Reportaż polski
(123)
Sztuka
(123)
Zemsta
(123)
Marzenia
(121)
Wsie
(118)
Ojcowie i córki
(117)
Samotność
(117)
Czarownice i czarownicy
(114)
Zakochanie
(112)
Duchowieństwo katolickie
(111)
Władcy
(111)
Satyra polska
(110)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(109)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej