Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Pleśna
(6)
Autor
Hikiert Anna
(2)
Marsh Ryan
(2)
Bale James
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Faber Marta
(1)
Jefferson Ed
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Milton Stephanie
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Szczygielski Marcin (1972- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Powieść polska
(3900)
Powieść amerykańska
(2252)
Powieść angielska
(1534)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1353)
Powieść młodzieżowa polska
(1254)
Gry komputerowe
(-)
Kobieta
(1157)
Opowiadanie polskie
(1052)
Wydawnictwa popularne
(969)
Rodzina
(945)
Przyjaźń
(926)
Literatura polska
(913)
Poezja dziecięca polska
(872)
Miłość
(801)
Poezja polska
(772)
Tajemnica
(746)
Zwierzęta
(611)
Relacje międzyludzkie
(557)
Pamiętniki polskie
(535)
Powieść francuska
(492)
Śledztwo i dochodzenie
(433)
Materiały pomocnicze dla szkół
(416)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(412)
Zabójstwo
(405)
Uczucia
(392)
II wojna światowa (1939-1945)
(379)
Rodzeństwo
(364)
Trudne sytuacje życiowe
(362)
Dzieci
(348)
Sekrety rodzinne
(340)
Powieść niemiecka
(333)
Powieść młodzieżowa angielska
(332)
Lektura szkolna
(321)
Powieść dziecięca polska
(318)
Wydawnictwa dla dzieci
(318)
Publicystyka polska
(294)
Ludzie a zwierzęta
(293)
Małżeństwo
(290)
Dziewczęta
(288)
Psy
(280)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(274)
Nastolatki
(269)
Antologie
(265)
Powieść rosyjska
(261)
Literatura
(259)
Relacja romantyczna
(256)
Wybory życiowe
(249)
Policjanci
(238)
Wojsko
(235)
Dramat polski
(232)
Historia
(222)
Magia
(219)
Matki i córki
(216)
Życie codzienne
(213)
Wojna 1939-1945 r.
(212)
Koty
(209)
Osoby zaginione
(208)
Język polski
(201)
Powieść dziecięca angielska
(194)
Uczniowie
(194)
Encyklopedie
(189)
Żydzi
(189)
Boże Narodzenie
(186)
Zabawa
(183)
Przestępczość zorganizowana
(176)
Chłopcy
(170)
Arystokracja
(165)
Uprowadzenie
(164)
Kucharstwo
(154)
Przedszkolaki
(152)
Wakacje
(151)
Dziadkowie i wnuki
(146)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(146)
Poszukiwania zaginionych
(146)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(144)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(141)
Pomaganie
(141)
Podróże
(136)
Opowiadanie młodzieżowe polskie
(132)
Opieka nad zwierzętami
(131)
Powieść kanadyjska
(131)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(129)
Literatura dziecięca polska
(128)
Las
(124)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(124)
Poradniki
(123)
Powieść
(123)
Reportaż polski
(123)
Sztuka
(123)
Zemsta
(123)
Dziennikarze
(121)
Marzenia
(121)
Ojcowie i córki
(117)
Wsie
(117)
Samotność
(116)
Czarownice i czarownicy
(114)
Zakochanie
(112)
Duchowieństwo katolickie
(111)
Władcy
(111)
Satyra polska
(110)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(109)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(3)
Poradnik
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria Uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Minecraft zbuduj!)
Praktyczny podręcznik dla graczy Minecrafta, którzy fascynują się światem zombie. “Minecraft. Zbuduj! Zombieland” to pozycja dla fanów Minecrafta w wieku 7-13 lat. Przewodnikami po podręczniku są sympatyczne minecraftowe postaci: Sparks, Bear, Scout i Monty. Razem z bohaterami “Minecraft. Zbuduj! Zombieland” czytelnicy i gracze poznają dokładne opisy kolejnych kroków, aby stworzyć najmroczniejszą krainę zombie w całym Minecrafcie. Książka to prawdziwa skarbnica wiedzy o Zombieland. Poznajemy szczegóły na temat: - rodzajów zombie, - typów zombie, - posągów zombie, - miasta zombie, i wszystkich innych elementów, które pozwolą spędzić wiele fascynujących godzin w świecie Minecrafta. “Minecraft. Zbuduj! Zombieland” to oficjalny podręcznik, który prowadzi za rękę, ale jednocześnie zachęca do kreatywności i sięgania do własnej fantazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem! A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocnym źródłem informacji dla każdego, kto będzie chciał przeżyć podróż po Netherze i Kresie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 795/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Ten Film)
Poznaj niezwykłe przygody swojej ulubionej bohaterki! Tym razem Barbie trafia do świata gry komputerowej, w którym będzie musiała się zmierzyć ze złośliwym wirusem. Czy mimo przeszkód Barbie uda się przejść wszystkie poziomy gry i odnieść zwycięstwo? Przekonajcie się sami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omega / Marcin Szczygielski. - Wydanie III, zmienione i poprawione. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza As : Instytut Wydawniczy Latarnik im. Zygmunta Kałużyńskiego, 2019. - 509, [2] strony ; 22 cm.
Omega w dniu swoich dwunastych urodzin dostaje e-mail z linkiem do tajemniczej gry komputerowej. Instaluje aplikację, uruchamia ją i… zmienia rzeczywistość. Świat staje się polem niebezpiecznej gry, którą rządzą nieodgadnione, nielogiczne zasady. Czy jednak rzeczywiście ustala je zakapturzony, anonimowy Wróg? A może robi to sama Omega?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszy, lecz potem się odwraca i… niezwykła historia zostaje wprawiona w ruch. Jeszcze przed ukończeniem studiów Sam i Sadie tworzą swój pierwszy superprzebój - grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Oboje są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej